Kepuasan anda sebagai pelanggan adalah kegembiraan kami. Kami juga menyedari bahawa setiap pandangan, pertanyaan atau aduan berhubung produk dan perkhidmatan, akan membantu kami mencapai kecemerlangan perkhidmatan pada masa depan. Kami komited untuk menangani setiap maklum balas serta menyelesaikannya secara adil dan secepat mungkin.
Bagaimana kami menguruskan maklum balas pelanggan?
Kami menyediakan pelbagai saluran untuk anda menyatakan pandangan, pertanyaan atau aduan masing-masing.
Untuk pandangan dan pertanyaan
Anda boleh menghubungi kami sepertimana berikut:
NO TEL | 09-748 3857 |
FEKS | 09-748 8857 |
E-MEL | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Waktu Operasi Khidmat Pelanggan:
8:00 pagi hingga 5:00 petang (Ahad - Rabu) | Talian dibuka untuk semua pertanyaan |
8:00 pagi hingga 3:30 petang (Khamis) | Talian dibuka untuk semua pertanyaan |
Anda juga boleh menyalurkan pandangan, pertanyaaan dan aduan secara bertulis dengan menggunakan borang yang disediakan . Anda diminta menyediakan maklumat lengkap kerana ia akan membantu kami menyelesaikan setiap aduan secepat mungkin. Kami akan mengesahkan penerimaan setiap pandangan dalam tempoh 24 jam.
Aduan Awam
Sebagai jabatan yang dinamik, kami menghargai setiap maklum balas daripada pelanggan. Jika anda mempunyai sebarang aduan berhubung perkhidmatan kami, anda boleh menghubungi Unit Biro Aduan Awam kami sama ada menerusi telefon, emel atau faks seperti maklumat tertera di atas dan kami akan memberikan perhatian terhadap setiap aduan yang diterima.